BAX Adviesgroep over hun Assurantie App, gekoppeld aan Faster Forward Elements.
In 2020 maakte Han Bax, eigenaar van Bax Adviesgroep, de keuze om te stoppen met hun huidige app en over te stappen op Assurantie Apps. Door de overzichtelijke lay-out, functionaliteiten en koppeling met Elements was deze keuze zo gemaakt. Het eerste contact ervaarde Han als warm en vertrouwelijk. Hij is nog altijd zeer blij met de keuze die hij heeft gemaakt, de app is volgens hem hét middel om processen efficiënter te laten verlopen.
Klanten zijn verbaasd over onze app
Vaak wordt gedacht dat een app alleen betaalbaar en nuttig is voor de grotere kantoren. Dit is absoluut niet het geval. Han geeft aan dat klanten weleens staan te kijken over het feit dat zij werken met een app. Klanten vinden dit professioneel en zeer gebruiksvriendelijk. Zo onderscheiden zij zich van de rest en vergroten zij hun service.
“Het valt me op dat senioren heel gemakkelijk met de app om kunnen gaan. Zo heb ik al een aantal keer gehoord dat de app fantastisch werkt. Dit komt omdat de app zo gemakkelijk in gebruik is. Zulke terugkoppelingen zijn natuurlijk fijn om te horen.”
Een proactieve en fijne samenwerking
Han geeft aan dat hij de samenwerking met Assurantie Apps van begin af aan als prettig ervaart. Het fijne vindt hij dat er proactief gehandeld wordt en dat hij nooit ergens achteraan hoef te bellen.
“Assurantie Apps denkt goed na over hoe iets het meest efficiënt kan werken voor mijn klanten. De samenwerking is fijn, er wordt altijd initiatief genomen en ik hoef nergens achteraan. De app is overzichtelijk en werkt daardoor voor iedere doelgroep gemakkelijk. Door jullie app kan ik meer hypotheken afsluiten in minder tijd!”
Grote meerwaarde: de koppeling met Faster Forward Elements
Door de koppeling met Faster Forward Elements is het makkelijk om gegevens terug te vinden. Alles werkt automatisch, wanneer een klant gegevens doorgeeft of iets wijzigt via de app komt alles netjes binnen bij Bax, dat is één van hun favoriete functionaliteiten. Daarnaast kunnen er gemakkelijk formulieren in de app worden gevoegd. Ook geeft Han aan dat hij het interessant vindt om vernieuwende, leuke functies in de app te hebben die waardevol kunnen zijn voor klanten.
De hele klantcase lezen? Dat kan via de uitgebreide klantcase van Bax Adviesgroep.