Schade melden
Schade melden
Bij Assurantiekantoor Berghuis waren ze op zoek naar een nieuwe website. Al snel werden zij overtuigd van het gebruiksgemak van een app, ook om mee te gaan met de tijd. Bij Assurantie App konden zij het totaalpakket afsluiten, een app mét website. Even waren zij bang dat het gebruik van deze online middelen het persoonlijk contact zou belemmeren, dit bleek achteraf niet zo te zijn.
“Persoonlijk contact is belangrijk, dat moet niet verloren gaan. Daar waren wij in het begin sceptisch over, maar het valt 100% mee. Er is nog steeds genoeg persoonlijk contact met de klant.”
Jos geeft aan dat het fijn is om klanten te kunnen verwijzen naar de app. Daar geven zij vervolgens eenvoudig zelf de schade door. Dit scheelt hen veel werk qua administratie, invulwerk en de klant vindt het makkelijk. Bij Assurantiekantoor Berghuis kunnen ze het vervolgens snel verwerken, zij kunnen het namelijk 1-op-1 doorzetten naar de verzekeraar.
“Vooral voor de klant biedt de app veel gebruiksgemak, maar ook voor ons scheelt het veel werk qua administratie. Dat is mooi meegenomen.”
Op het moment dat Jos in contact kwam met Assurantie Apps was hij al bezig met een website, deze was bijna af zelfs. Een groot voordeel was voor hen dat het werk van de gemaakte website grotendeels overgezet kon worden naar de website van Assurantie Apps. Dit werk was daarom gelukkig niet voor niets geweest. Ook de kosten van een website vielen reuze mee voor hen.
Voordat Jos koos voor een samenwerking met Assurantie Apps heeft hij ook bij andere partijen geïnformeerd. De keuze voor Assurantie Apps werd gemaakt door het feit dat andere app ontwikkelaars het wiel nog moesten uitvinden, dat gingen zij niet doen als een ander het al heeft gedaan. Van zijn keuze heeft hij nooit spijt gehad laat hij weten, hij is nog altijd even enthousiast over Assurantie Apps.