Over ons
Vrije tegels
Han Bax, eigenaar van Bax Adviesgroep, nam in 2020 de beslissing om te stoppen met zijn toenmalige app en over te stappen naar een app van Assurantie Apps. Door de overzichtelijke lay-out, de benodigde functionaliteiten en de juiste koppeling met Faster Forward Elements was dit geen moeilijke keuze. Er was direct vertrouwen door het warme contact met Assurantie Apps. Tot vandaag werkt de app nog steeds als hét middel om de processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Door de koppeling met Faster Forward Elements is het erg gemakkelijk om gegevens terug te vinden. Alles werkt automatisch, wanneer een klant gegevens doorgeeft of iets wijzigt via de app komt alles netjes binnen bij Bax, dat is echt een van de favoriete functionaliteiten van Bax Adviesgroep. Daarnaast kunnen er gemakkelijk formulieren in de app worden gevoegd. Ook geeft Han aan dat hij het interessant vindt om vernieuwende, leuke functies in de app te hebben die waardevol kunnen zijn voor klanten.
“Naast alle informatieve informatie en de handige koppelingen kunnen er ook functies worden toegevoegd die leuk zijn voor klanten. Sinds kort hebben wij bijvoorbeeld een tegel over de makelaardij, iets wat klanten interessant vinden.”
Bax Adviesgroep was op zoek naar meer dan alleen een app voor hypotheken. Zij waren op zoek naar de juiste oplossing om hun klantencontact zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Alle processen die komen kijken bij het kopen van een huis of het melden van schade kunnen flink in het papierwerk lopen. Bax Adviesgroep twijfelde daarom geen moment en ging door het vertrouwen in Assurantie Apps direct de samenwerking aan. Door de koppelingen met Faster Forward Elements wordt alles nu automatisch geregeld. Formulieren zijn gekoppeld en komen direct netjes als document binnen bij Bax Adviesgroep. Hierdoor wordt er niets vergeten en zijn alle benodigdheden altijd compleet.
“Ik ben ooit begonnen met de digi-map bij Faster Forward. Toen heb ik begrepen dat zij koppelingen hadden in jullie app. Ik was al overtuigd van het nut van een app, zeker als het gaat om hypotheken. Er komt zoveel kijken bij een hypotheek aanvraag. Nu maken mensen een foto van hun ID-bewijs met de ingebouwde pdf-scanner, dit staat dan direct en automatisch in mijn systeem. Iedereen heeft een telefoon bij de hand waardoor alles ontzettend snel geregeld kan worden en er niks mist.”
Han geeft aan dat klanten wel eens staan te kijken over het feit dat een relatief klein bedrijf over een app beschikt. Dit geeft Bax Advies groep een professionele uitstraling. Zij denken mee met de klant en maken het hen zo gemakkelijk mogelijk. Dit krijgen zij ook terug, verrassend is dat ook juist ouderen de app als een heel handig middel zien.
“Het valt me op dat senioren heel gemakkelijk met de app om kunnen gaan. Zo heb ik al een aantal keer gehoord dat de app fantastisch werkt. Dit komt omdat de app zo gemakkelijk in gebruik is. Zulke terugkoppelingen zijn natuurlijk fijn om te horen.”
Twijfels over het overstappen naar Assurantie Apps heeft Han niet gehad. Hij zag direct de meerwaarde van de app. Alles zag er verzorgd uit, er was goed contact en daardoor ontstond er vertrouwen. Daarnaast geeft Han aan dat hij de samenwerking met Assurantie Apps als zeer prettig ervaart. Het fijne vindt hij dat er proactief gehandeld wordt en dat hij zelf nooit ergens achteraan hoeft te bellen.
“De samenwerking ervaar ik als super, top en proactief. Iedereen is altijd bereikbaar, ik heb zelfs vaak moeite om jullie bij te houden. Jullie denken mee, alles werkt goed en wordt altijd netjes opgepakt. Jullie denken mee in oplossingen en snappen wat voor ons als bedrijven het handigste werkt.”