Schade melden
Schade melden
Alwien Geerts, directeur van Geerts Adviesgroep, koos voor een eigen app in de stores. Hierbij koos hij voor een ruime set aan bouwstenen waardoor hij zijn klanten altijd en overal inzicht geeft in informatie en documenten. Ook de koppeling met ANVA wordt begin 2021 geïmplementeerd.
“Klanten hebben nu sneller inzicht in informatie en door de ontwikkelingen rondom de persoonlijke polismap hoop ik dat er steeds meer data verzameld kan worden via de app.”
Volgens Alwien verschuift de communicatie steeds meer van bellen naar contact via bijvoorbeeld WhatsApp. De mobiele telefoon is niet meer weg te denken uit ons leven en velen zijn de hele dag online. Wellicht kunnen we het door middel van een app wel wat leuker maken voor onze klanten.
“Mensen zitten de hele dag op social media of andere apps, in ieder geval veel op hun telefoon. Ik denk dat een app de toekomst is als middel om te gaan communiceren met klanten.”
Alwien kwam op het Congres van Reaal Verzekeringen voor het eerst in aanraking met Assurantie Apps. Na het congres belde hij direct voor een afspraak. Het grootste voordeel van een app van Assurantie Apps zit hem volgens Alwien vooral in de ontwikkelingen specifiek voor de assurantiebranche.
“Het is allemaal al klaar en het wordt door meerdere kantoren gebruikt, dit scheelt in kosten. Anders moet je zelf het wiel gaan uitvinden en nu wordt het uitgevonden door Assurantie Apps.”