Wijzigingen
Formulieren
Meer-Advies maakt sinds 2017 gebruik van de Assurantie App, zowel voor verzekeringen, hypotheken, bankzaken als makelaardij. Jeanet Hartevelt, eigenaresse van Meer-Advies, kwam met Assurantie Apps in aanraking op een beurs. Zij was daarvoor al een tijd op zoek naar een extra communicatietool om een stap te kunnen maken qua efficiëntie en contactmomenten voor klanten. Assurantie Apps sloot op haar wensen aan.
“Ook als wij niet bereikbaar zijn hebben klanten toch wat naslag mogelijkheden. Daarnaast vullen klanten via de app eenvoudig een contactformulier in, zonder dat daar enig contact voor nodig is.”
Met name schademelden en de PDF-scanner zijn waardevolle functionaliteiten voor de app wat betreft verzekeringen. Ook de webkoppeling met hun servicepartner zorgt ervoor dat klanten altijd en overal hun polismap kunnen inzien.
“Klanten vinden het makkelijk dat zij schade kunnen melden via de app; zij hoeven niets meer in te scannen of iets dergelijks. Ook voor ons; ik krijg een mail en deze hoef ik enkel te verwerken.”
“Door de app kunnen wij klanten directer benaderen over nieuwe woningen die in de verkoop of verhuur komen.”
Onder de bouwsteen ‘Makelaardij’ vinden klanten alle informatie wat betreft woningen, taxatie, formulieren, documenten en maken zij direct een afspraak. Zo is ook het actuele woningaanbod inclusief foto’s direct zichtbaar in de app. Ter versterking stuurt Meer-Advies pushberichten om woningen snel aan de man te brengen.
Er is naar meerdere partijen gekeken toen Meer-Advies zocht naar een app. Zij kozen voor Assurantie Apps omdat klanten daarbij het idee hebben dat zij echt in een app-omgeving stappen die specifiek gemaakt is voor Meer-Advies. Dit sloot toentertijd goed aan bij hun wensen.
Toch ontbraken er een aantal bouwstenen, dit omdat er veel op verzekeringen gericht was terwijl zij ook makelaardij bieden. Hierin is de afgelopen jaren veel verbeterd volgens hen.
“De afgelopen jaren zijn een proces geweest waarin wij over en weer elkaar konden vinden.”