stappen voor een eigen app

Het proces van een eigen app

Het kan ingewikkeld en als veel werk klinken. Toch is een eigen app hét middel waarmee u in deze tijd, gemakkelijk, in één kanaal, uw klanttevredenheid naar een hoger level kunt tillen. Het proces is leuker, flexibeler en korter dan u denkt. We nemen u mee door de stappen.

 

Stap 1: opstarten

Start samen op met onze experts. Alles begint bij een geheel vrijblijvend adviesgesprek. Komen jullie er samen uit en heeft u het idee dat u hét middel hebt gevonden om uw klanten en uzelf het zo efficiënt mogelijk te maken? Onze experts denken graag met u mee! Zij gaan samen met u op zoek naar de beste oplossingen voor uw vragen en wensen.

Stap 2: kies het ontwerp en de bouwstenen

De app wordt geheel in de huisstijl van uw bedrijf gemaakt. Daarnaast zijn er nog verschillende ontwerpen waaruit u kunt kiezen. Samen met onze experts gaan jullie kijken welk ontwerp voor jullie het beste past en welke bouwstenen jullie nodig hebben.

Stap 3: het vullen van de app

Bij deze stap kan het vullen van de app beginnen. Dit kunt u doen met vernieuwende content maar ook met bestaande content die bijvoorbeeld al op de website staat. Deze kunt u gemakkelijk overnemen en daarom kan uw app al binnen één dag gevuld zijn. Met ons gemakkelijke CMS is het vullen van de app voor iedereen gemakkelijk.

Stap 4: gekoppeld aan uw klantmap leverancier

Wij werken met verschillende koppelingen in de app. Deze komen aan bod bij het adviesgesprek. Neem bijvoorbeeld uw eigen klantmap. Zo hebben klanten snel en gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap, met de daarbij behorende polisvoorwaarden. Via de klantmap hebben uw klanten altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kunnen zij eenvoudig communiceren met hun adviseur. PDF-formulieren zijn direct beschikbaar, net zoals schadeformulieren en de groene kaart.

Stap 5: evalueer en wijzig waar nodig

Wij kunnen ons goed voorstellen dat wanneer de app live is, er misschien toch dingen zijn die anders moeten. Het kan ook voorkomen dat u reacties krijgt van klanten waardoor u erachter komt dat u bepaalde belangrijke elementen nog mist in de app. Daarom plannen wij altijd een evaluatiegesprek met u in en kijken we samen naar welke wijzigingen er doorgevoerd moeten worden.

Bent u na het lezen van deze stappen benieuwd of een app relevant kan zijn voor uw bedrijf? Vraag geheel gratis een adviesgesprek aan of probeer een gratis test app.