Omgaan met de 1,5 meter-economie!

De maatregelen rondom het coronavirus hebben veel invloed op onze samenleving. Ook binnen de assurantiemarkt. U wilt juist in deze tijd zorgvuldig omgaan met uw klanten en laten zien dat uw online dienstverlening optimaal is.

Voorzichtig mogen we zeggen dat alles langzaam aan weer op gang komt. We zijn minder bang, gaan weer meer dingen doen en dat betekent dat ook fysieke afspraken wellicht alweer plaatsvinden of binnenkort gaan plaatsvinden. Maar hoe gaat u nu om met die anderhalve meter-economie?

Klaar voor de anderhalve meter-economie.

Het begint bij uw online dienstverlening, is die optimaal dan kunnen klanten veel zaken online regelen en is fysiek contact maar beperkt nodig. U kunt deze online dienstverlening vergroten door gebruik te maken van een eigen Assurantie en/of Hypotheek App. Zo geven klanten eenvoudig schades en wijzigingen door, is alle informatie en de persoonlijke polismap altijd en overal inzichtelijk én bespaart u enorm veel tijd en kosten.

Deel informatie voor de fysieke afspraak.

Vaak bestaan fysieke afspraken vooral uit het delen van informatie. Nu we fysieke afspraken zoveel mogelijk vermijden of in ieder geval zo kort mogelijk moeten houden is het van groot belang het deel informatievoorziening vooraf plaats te laten vinden. Het beste is als deze informatie vervolgens altijd en overal inzichtelijk is. Met een eigen Assurantie App deelt u eenvoudig een checklist/ stukkenlijst, documenten, informatie en alles wat er nog meer komt kijken bij uw assurantie- en/of hypotheekkantoor. Deze informatie is altijd en overal inzichtelijk voor uw klanten, mogelijk mét persoonlijke polismap.

Documenten en formulieren online indienen.

Bij het afsluiten van een hypotheek of andere zaken komt veel papierwerk kijken. Ondertekenen, inscannen, inscannen, bijsnijden, versturen en opslaan. Het is vaak een heel proces, dat kan veel eenvoudiger! Met een eigen app dienen klanten eenvoudig een schadeformulier, wijzigingsformulier of andere formulieren in en versturen deze direct. Ook het doorsturen van documenten kan eenvoudig via de pdf-scanner. De klanten scannen het document, snijden deze bij en deze wordt direct naar uw kantoor gestuurd als pfd-bestand waarna u deze kunt downloaden.

Bespaar tijd, geld én vergroot uw online dienstverlening met een eigen Assurantie App!

Interesse? Vraag een gratis test app aan!