Schade melden buiten kantooruren

Schade komt niet alleen voor tijdens kantooruren. Met als gevolg dat de meeste verzekeringskantoren een noodnummer hebben of zelfs 24/7 klaar zitten op kantoor. Dit kan ook makkelijker. De handelingen en contactmomenten met uw klanten kan over het algemeen veel eenvoudiger en sneller, via bijvoorbeeld uw eigen app.

Assurantie Apps kan in overleg met u uw eigen mobiele applicatie ontwikkelen. Hierin is het mogelijk om informatiebrochures beschikbaar te stellen voor de gebruiker, uw klant. En kan alles snel en overzichtelijk via de app worden geregeld. Polisvoorwaarden zijn eenvoudig in te zien, hypotheek informatie kan worden geraadpleegd en er kan op ieder moment van de dag schade worden gemeld.

Overzicht

Zowel via de smartphone als via de tablet kan een klant schade aan u melden. Hierbij kunnen ook foto’s worden toegevoegd. Zo is in één melding tekstueel en visueel een duidelijk overzicht beschikbaar waar de schade om gaat. Er zijn twee schade formulieren die kunnen worden gebruikt:

  • Een kort formulier welke door middel van foto’s kan worden gevuld
  • Een uitgebreid SAF formulier.

Schade melden via de app heeft niet alleen als voordeel dat dit altijd en overal kan gebeuren, als de klant tenminste zijn of haar smartphone of tablet bij de hand heeft. Een ander voordeel is dat de telefoon niet roodgloeiend afgaat op kantoor. Het overzicht wordt hierdoor bewaard en schade is snel in te zien via beschrijvingen en foto’s.

Benieuwd wat een eigen app voor uw kantoor kan betekenen? Vraag dan vandaag nog een gratis test app aan!