Uitgelicht. BLOKX.NU

In ons item ‘Uitgelicht.’ lichten wij, zoals de titel het al aangeeft, ervaringen van onze klanten uit. In deze editie staat de app van BLOKX.NU centraal. We spraken met Marcel van der Maat van assurantiekantoor BLOKX.NU.

Sinds 1 januari 2018 maken zij gebruik van een eigen app ontwikkeld door Assurantie Apps. Naar eigen zeggen werkte zij nog op de traditionele en achterhaalde manier. “Wij werkten net zoals veel assurantiekantoren op een manier die,in onze ogen, niet meer toekomst proof was. Diverse beschikbare digitale middelen die voorhanden waren werden niet of onvoldoende gebruikt, zelf vonden we dat dit beter moest. Onze toegevoegde waarde moest omhoog en tegelijkertijd moest daarbij de efficiëntie worden verbeterd.” Het was tijd voor verandering.

Volledig digitaal

“Daarom hebben wij onze dienstverlening in 2017 helemaal herzien. Wij werken nu volledig digitaal en dan willen we niet 2018-proof zijn, maar 2020-proof.”Aldus Van der Maat. Het is vooral belangrijk dat de dienstverleningen van BLOKX.NU 24/7 kunnen worden gebruikt. “Een auto koop je vaak in het weekeinde en schades heb je ook buiten kantoortijden. Dus gaan we vol inzetten op het mobiele internet gebruik.”

 

“De Klantmap wordt de administratie van onze klanten met daarin alle documenten die voor een klant van toepassing zijn.”

 

Benieuwd naar het hele Uitgelicht. artikel? Lees het hier