Uitgelicht. Profinan Advies

In ons item ‘Uitgelicht.’ lichten wij, zoals de titel het al aangeeft, ervaringen van onze klanten uit. In deze editie staan de app én website van Profinan Advies centraal. We spraken met Wilco van der Welle van assurantiekantoor Profinan Advies.

Na een aantal jaar geleden interesse voor een app te hebben gekregen op een hypotheekbeurs, was nu de tijd rijp om dit werkelijkheid te maken. Na een telefoontje op initiatief van Assurantie Apps was er nog enige twijfel. “Je wordt wel enthousiast, maar je kan niet alles tegelijk op kantoor. Dat was dan ook de reden dan we het uitgesteld hadden. Op een gegeven moment was de tijd er wel rijp voor omdat we de website ook wilden vernieuwen. Dit hebben we toen gecombineerd.”

Nieuwe manier van communiceren

Voorheen ging communicatie bij Profinan Advies voornamelijk via telefoon en mail. “We hebben een tijdje iets gedaan met nieuwsbrieven, maar dat was gewoon erg tijdrovend. Facebook en Twitter zijn opgestart, maar daar is nog niet actief gebruik van gemaakt. Dit staat nog steeds op de planning. Er zijn nu natuurlijk mogelijkheden waarmee dit makkelijker en sneller zou moeten gaan. We zijn hierdoor nog een klein beetje zoekende in wat we allemaal met het CMS kunnen delen.”

“Een app is van deze tijd. De klant zelf kan tegenwoordig al niet meer zonder de smartphone, dus als je dichterbij de klant wilt staan, dan moet je ook wel iets hebben wat hierin meebeweegt zoals een app.”

Benieuwd naar het hele Uitgelicht. artikel? Lees het hier