Uw eigen app!
Zoals wij eerder al in een artikel aangaven is de smartphone sinds enkele jaren uitgegroeid tot het belangrijkste digitale apparaat voor veel mensen. Men zit er als het ware aan vast gelijmd, zo lijkt soms. Om de klant hierin tegemoet te komen is het belangrijk om hier ook als assurantiekantoor op in te spelen. Neem nu bijvoorbeeld een eigen bedrijfsapplicatie van Assurantie Apps.
Met een app van Assurantie Apps kan de klant onder andere gemakkelijk en direct schade bij u melden. Er kunnen foto’s worden bijgevoegd aan de melding. Hierdoor in het in één bericht zowel tekstueel als visueel duidelijk waar het om gaat. Met toegang tot de persoonlijke polismap kunnen klanten deze en de daarbij horende polisvoorwaarden inzien. Uw klanten hebben altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kan er eenvoudig worden gecommuniceerd met de adviseur. Schadeformulieren, voorwaarden en PDF-documenten zijn direct beschikbaar.
Door dit allemaal beschikbaar te stellen in één platform op de zeer geliefde smartphone worden processen voor zowel de klant als voor u versneld en vereenvoudigd. Met Assurantie Apps kan iedere klant die beschikt over een Android telefoon of iPhone gemakkelijk en snel schade melden via uw eigen app. Een groot voordeel voor u is dat het gemakkelijk en handig is, omdat alle ingediende schades of wijzigingen direct op één plek worden verzameld in uw backoffice. De app is uniek te downloaden in verschillende appstores en heeft uw eigen logo en huisstijl.
Benieuwd naar de functionaliteiten? Bekijk ze hier.