Webinar: Alles over het organiseren van uw informatiestroom

Vaak wordt er bij verzekeringen gedacht aan veel papierwerk, maar dat is verleden tijd. Door de digitale ontwikkelingen wordt tegenwoordig bijna alles digitaal geregeld, ook in de assurantiemarkt. Het efficiënter organiseren van uw informatiestroom behoort ook tot één van de digitale ontwikkelingen.

Assurantietussenpersonen staan voor verschillende uitdagingen. Als assurantietussenpersoon herkent u vast wel dat uw klanten u via verschillende kanalen probeert te bereiken. Wijzigingen van verzekeringen, schademeldingen en andere vragen ontvangt u via mail, sms, Whatsapp, post en ga zo maar door. Het inrichten van één centrale plek waar alle informatie wordt verzameld en gedeeld is daarom essentieel en onvermijdelijk in een steeds digitaler wordende wereld. Wanneer u nadenkt over het digitaal organiseren van uw informatiestroom zullen waarschijnlijk verschillende vragen omhoog komen. Hoe deelt u informatie veilig online? Hoe kan een app voor een betere organisatie voor uw informatiestroom zorgen? Hoe creëert u één centrale plek voor alle assurantiezaken?

Om antwoord te geven op deze én nog meer vragen, gaven wij een webinar.

Hier gingen we in op onderwerpen als:

  • Hoe deelt u makkelijk, efficiënt en vooral veilig alle informatie digitaal?
  • Hoe kan u met behulp van een eigen app een betere informatiestroom organiseren?
  • Hoe creëert u één centrale plek voor alle assurantiezaken?
  • Welke mogelijkheden biedt een eigen Assurantie App?

Kortom, we vertellen over onze oplossing en hoe u daarmee het beste uw informatiestroom kan organiseren voor u én uw klanten.

Vraag geheel vrijblijvend de terugkijklink aan voor ons webinar via onderstaand formulier.

Direct nieuwsgierig geworden naar welke mogelijkheden Assurantie Apps voor u te bieden heeft? Plan dan geheel vrijblijvend een adviesgesprek in met één van onze adviseurs.