Klantcommunicatie via een eigen app.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Maakt u gebruik van ANVA en wilt u uw klanten nog beter en efficiënter bedienen? Dan is er geen betere oplossing dan het aanbieden van uw eigen app aan uw klanten, gekoppeld aan ANVA Hub!
Klanten hebben dankzij de koppeling met ANVA Hub snel en gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap, met de daarbij horende polisvoorwaarden.
Via de klantmap hebben uw klanten altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kunnen zij eenvoudig communiceren met hun adviseur. Pdf-formulieren zijn direct beschikbaar, net zoals schadeformulieren en de groene kaart.
Creëer uniformiteit in de communicatie
Bespaar portokosten door documenten inzichtelijk te maken.
Inzicht in persoonsgegevens en (actieve) gezinsrelaties.
Afgesloten verzekeringen en hypotheken altijd en overal bij de hand.
Bespaar kostbare tijd en (druk)kosten, maar blijf persoonlijk.
Schade kan in alle gevallen altijd en direct gemeld worden via de app inclusief foto’s, zowel via de telefoon als tablet. Klanten kunnen hierna de real time status zien en oude meldingen altijd bekijken.
Door deze functie voorkomt u de vele vragen over de status van een melding. Klanten zien 24/7 de real time status van hun melding en u stuurt hen eenvoudig een pushbericht bij wijzigingen.