Bied meer service met een eigen app
De Assurantie App is een betaalbare tool, die voor u veel werk uit handen neemt en voor uw klanten meer gemak en duidelijkheid biedt.
De Assurantie App is een betaalbare tool, die voor u veel werk uit handen neemt en voor uw klanten meer gemak en duidelijkheid biedt.
Creëer uniformiteit in de klantcommunicatie
Bundel alle handige websites, documenten en formulieren in één handig middel.
Wij koppelen met Faster Forward Elements, ANVA Hub, CCS en DIAS.
Minder telefoontjes en e-mails, fijn voor zowel uw medewerkers als uw klanten.
Onze app is geen zichtbare 3rd-party app of one-size-fits-all oplossing. Een eigen app voor uw kantoor, in uw eigen stijl en aangepast aan de wensen en behoeften van uw klant. Kortom, één app in uw stijl waarin uw klant alles vindt wat hij/ zij nodig heeft. Altijd én overal.
Voortaan kan bijna de gehele communicatie met klanten via uw eigen app verlopen. Of het nu gaat om het direct melden van schade of het wijzigen van de polis, het kan allemaal gemakkelijk en snel ingevuld en verzonden worden met de Assurantie App. Zelf kunt u eenvoudig nieuwsberichten en foto’s plaatsen om uw app nog persoonlijker te maken. Ook is het mogelijk om pushberichten met belangrijke informatie te versturen naar uw klanten.
Onze app is hét instrument om uw processen efficiënter te laten verlopen. Zo wordt het versturen van vele e-mails of poststukken overbodig. Formulieren en foto’s worden namelijk direct in de app geüpload en verzonden. Naast het gemak levert het ook tijdbesparing op, alle gegevens worden namelijk meteen opgeslagen.
Bundel alle diensten in één communicatiekanaal