Nieuws

Nieuw nummer Support

Vanaf vandaag (22-01-2018) kunt u onze supportmedewerkers bereiken via een nieuw telefoonnummer:
+31 85 0013 806

Door deze wijziging zijn wij nog beter bereikbaar en kunnen we u sneller te woord staan. Heeft u vragen over uw app of website, ons supportteam helpt u graag met al uw vragen.

Maandag tot en met vrijdag zijn wij bereikbaar van 09.00 uur tot 17.30 uur.

Wist u trouwens dat wij een online Helpcenter hebben? Ook hier vindt u antwoorden op veel vragen!

Wilt u contact opnemen met de afdeling Verkoop, Marketing, Administratie of heeft u algemene vragen? Dan kunt u ons nog steeds bereiken op het nummer:
31 (0)73 820 0231

Lees verder

App Tipper: meer downloads? Laat weten dat u een app hebt!

Apps downloaden niet zichzelf op een telefoon. De gebruiker moet dit zelf doen. Aan u dus de taak om de gebruiker te informeren en overtuigen om uw app te laten gebruiken. Hierbij een paar tips en trucs om dit te doen.

Laat weten dat hij er is!

Het belangrijkste is eigenlijk dat u aan uw klanten laat weten dat uw app er is. Mensen zijn van nature nieuwsgierig en als klant willen ze vaak weten wat u nog meer te bieden heeft. Dit is wat u in ieder geval kunt doen. (meer…)

Lees verder

Is jouw website veilig?

Misschien heeft u de afgelopen tijd wel iets gehoord over de nieuwe privacywet die in mei in werking treedt. Graag willen we u informeren wat deze wet precies inhoudt en wat de voordelen zijn van een beveiligde website.

Nieuwe privacywet

Momenteel wordt de bescherming van persoonsgegevens door ieder land zelf gereguleerd. In mei treedt de General Data Protection Regulation (GDPR) in werking. Deze nieuwe (Europese) privacywetgeving is van toepassing op alle lidstaten van de Europese Unie. Vanaf dat moment volgt er ook strenger toezicht met hogere sancties.

(meer…)

Lees verder

4 tips voor een goede call to action

Met uw website maakt u uw kantoor online zichtbaar en kunt u nieuwe bezoekers bereiken. En als ze uw site bezoeken, wilt u er ook voor zorgen dat ze snel de juiste informatie vinden en overgaan tot actie. Het gebruik van duidelijke call to action buttons helpt u hierbij en zet bezoekers van uw website aan tot klikken. Lees in dit artikel 4 tips om de beste call to action buttons te maken en meer uit uw website te halen! (meer…)

Lees verder

De kracht van pushberichten

Een pushbericht is een kort bericht dat direct op het scherm van een telefoon wordt getoond. De gebruiker krijgt het bericht direct te zien en hoeft de app niet eens te openen. Het is dan ook een erg waardevolle functie van uw app; u zorgt ervoor dat uw bericht niemand kan ontgaan. Let op; bij verkeerd gebruik kan het een irritatiebron worden bij uw klanten. Het goed gebruiken van pushberichten is dus ontzettend belangrijk. Waar u het beste pushberichten voor kunt gebruiken en enkele tips, leest u in dit artikel!

(meer…)

Lees verder

‘Een eigen app is hét middel om je toegevoegde waarde te tonen’

Onder het label Assurantie Apps biedt softwarebedrijf Concapps sinds kort een platform waarmee intermediairbedrijven hun eigen app kunnen laten ontwikkelen. Volgens directeur en oprichter Hans Donkers is een goede app in de communicatie met de klant tegenwoordig essentieel: “Je kunt de waarde van je eigen merk ermee vergroten en je biedt de klant service en efficiency.

(meer…)

Lees verder