Webinar: hoe regelt u de communicatie, informatie en interactie met uw klanten?

Vraagt u zich wel eens af hoe de directe communicatie met uw klanten kan worden geoptimaliseerd? Of hoe u informatie voor uw klanten altijd, veilig beschikbaar kunt stellen? En heeft u er wel eens over nagedacht hoe u diensten, producten en wetswijzigingen bij de klanten brengt? In verschillende gesprekken komen deze uitdagingen vaak naar boven. Graag delen wij onze expertise over hoe u als assurantiekantoor de communicatie en interactie vergroot met uw klanten.

Daarom organiseerden wij op woensdag 29 november om 11:00 uur een live webinar over de thema’s: communicatie, informatie en interactie optimaliseren met uw klanten.

Het was eeen succesvol webinar. U heeft de mogelijkheid deze gratis terug te kijken. Vraag nu de terugkijklink aan!

Tijdens het webinar gaan we dieper in op de volgende onderwerpen:

  • Een eigen app inzetten als direct communicatiekanaal met uw klanten
  • Creëer één centrale plek waar uw klanten alle informatie altijd bij de hand hebben
  • Geven we antwoord op de vraag: Hoe kan een eigen app zorgen voor een beter begrip van de beschikbare diensten, producten en wetswijzigingen?