Klantcommunicatie via een eigen app.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Gebruikt u DIAS en wilt u uw klanten nog beter en efficiënter bedienen? Dan is er geen betere oplossing dan het aanbieden van uw eigen app aan uw klanten, gekoppeld via de Kinetic of DIAS Connect oplossing van DIAS!
Klanten hebben dankzij de koppeling met DIAS snel en gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap, met de daarbij horende polisvoorwaarden.
Via de klantmap hebben uw klanten altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kunnen zij eenvoudig communiceren met hun adviseur. Pdf-formulieren zijn direct beschikbaar, net zoals schadeformulieren en de groene kaart.
Creëer uniformiteit in de communicatie
Bespaar portokosten door documenten inzichtelijk te maken.
Inzicht in persoonsgegevens en (actieve) gezinsrelaties.
Afgesloten verzekeringen en hypotheken altijd en overal bij de hand.
Bespaar kostbare tijd en (druk)kosten, en blijf persoonlijk.
Schade kan in alle gevallen altijd en direct gemeld worden via de app, zowel via de telefoon als tablet.
Daarbij kunnen ook foto’s worden toegevoegd aan de schademelding, zodat in één melding zowel tekstueel als visueel duidelijk is waar de schade om gaat.