Koppeling DIAS
Gebruikt u DIAS en wilt u uw klanten nog beter en efficiënter bedienen? Dan is er geen betere oplossing dan het aanbieden van uw eigen app aan uw klanten, gekoppeld via de Kinetic of DIAS Connect oplossing van DIAS!
Persoonlijke klantmap
Klanten hebben dankzij de koppeling met DIAS snel en gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap, met de daarbij horende polisvoorwaarden.
Via de klantmap hebben uw klanten altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kunnen zij eenvoudig communiceren met hun adviseur. Pdf-formulieren zijn direct beschikbaar, net zoals schadeformulieren en de groene kaart.
Met deze koppeling beschikt uw klant over:
Kijk ons webinar terug: de Assurantie App gekoppeld aan DIAS
Direct schade melden
Schade kan in alle gevallen altijd en direct gemeld worden via de app, zowel via de telefoon als tablet.
Daarbij kunnen ook foto’s worden toegevoegd aan de schademelding, zodat in één melding zowel tekstueel als visueel duidelijk is waar de schade om gaat.
Waarom een eigen app met koppeling aan DIAS ?
Een eigen app in de Appstores?
Wij bieden deze oplossing aan op twee manieren:
U kunt uw klant uw eigen app aanbieden in de Appstores of u kunt uw klant laten inloggen in de ‘Adviseur App’. Wij adviseren graag over de mogelijkheden van deze keuzes.
Wat te doen voor realisatie?
Indien u dit wilt realiseren dient u de app bij Assurantie Apps af te nemen en de Assurantie Apps DIAS Connect koppeling bij DIAS. Uiteraard kunnen de adviseurs van DIAS en Assurantie Apps u hierover uitvoerig adviseren. Wanneer DIAS Connect geactiveerd is, kan de app daarna al binnen enkele weken live zijn.