Klantcommunicatie via een eigen app.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Vereenvoudig de klantencommunicatie, verhoog de klanttevredenheid.
Op vrijdag 25 maart gaven wij een webinar waarin we alles vertelden over onze oplossing en zoomen we in op onze koppeling met Faster Forward Elements. Dit webinar kan u nu gratis terugkijken, door deze aan te vragen via de button.
Gebruikt u Elements van Faster Forward en wilt u uw klanten nog beter en efficiënter bedienen? Dan is er geen betere oplossing dan het aanbieden van uw eigen app aan uw klanten, gekoppeld aan Elements.
Creëer uniformiteit in de communicatie
Bespaar portokosten door documenten inzichtelijk te maken.
Inzicht in persoonsgegevens en (actieve) gezinsrelaties.
Afgesloten verzekeringen en hypotheken altijd en overal bij de hand.
Hypotheekstukken aanleveren en de voortgang checken.
Klanten hebben dankzij de koppeling met Faster Forward snel en gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap, met de daarbij horende polisvoorwaarden.
Via de klantmap hebben uw klanten altijd en overal inzage in de verzekeringen die zij bij u hebben afgesloten en kunnen zij eenvoudig communiceren met hun adviseur. Pdf-formulieren zijn direct beschikbaar, net zoals schadeformulieren en de groene kaart.