Speciaal webinar voor klanten: Communicatie, informatie en interactie via uw eigen app

Communicatie, informatie en interactie via een eigen app

U heeft een eigen app van Assurantie Apps. Wij vinden het belangrijk dat u het beste uit uw app haalt en daarom organiseren wij dit webinar.

Deze keer nemen wij jullie mee in de thema’s: communicatie, informatie en interactie via uw eigen app. Vraagt u zich wel eens af hoe u de app kan inzetten als direct communicatiekanaal? Of hoe u informatie voor uw klanten altijd, veilig, beschikbaar kunt stellen? En heeft u er wel eens over nagedacht hoe u diensten, producten en wetswijzigingen bij de klanten brengt? In gesprekken met verschillende klanten komen deze uitdagingen vaak naar boven.

Om jullie te ondersteunen om de app nog beter in te zetten op deze onderwerpen, hebben wij eerder een webinar georganiseerd. Gezien de vele positieve reacties van onze klanten, willen wij u de kans geven om het webinar alsnog te kijken als u deze heeft gemist.

Vul uw gegevens in.

Kortom, tijdens het webinar beantwoorden we de volgende vragen:

  • Hoe kan een eigen app dienen als direct communicatiekanaal?
  • Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten altijd de juiste informatie kunnen terugvinden in de app?
  • Hoe kan een eigen app zorgen voor een beter begrip van de beschikbare diensten, producten en wetswijzigingen?
  • Tot slot, bespreken we verschillende tips om uw app optimaal in te zetten.