Webinar: schade melden en informeren | Het hoogseizoen van de schademeldingen komt eraan
Het weer verandert snel en wordt steeds onvoorspelbaarder. Op dit moment is het nog lekker weer in Nederland, maar binnen enkele weken zal waarschijnlijk de omslag naar natter weer plaatsvinden.
Met de wereld die steeds digitaler wordt, is dit ook een relevant thema binnen de assurantiemarkt. Digitaal en mobiel informeren en schade melden is de nieuwe norm. De herfst en winter zijn op komst en dat betekent dat het hoogseizoen van de schademeldingen ook van start gaat. Bent u als assurantiekantoor daarop voorbereid? En hoe bereid u uw klanten voor? Welke preventiemaatregelen deelt u met uw klanten?
We zien vaak dat assurantiekantoren het erg druk hebben wanneer er meer schademeldingen binnenkomen. Vaak wordt dit via verschillende kanalen geregeld, mist er informatie en moet er over en weer worden gemaild. Dat kan, zeker in de huidige digitale tijd, efficiënter. Hoe u schademelden en het informeren over het voorkomen van schade mobiel en digitaal kan inrichten voor u en uw klanten, vertellen wij in ons webinar op woensdag 4 oktober om 11:00 uur.
We gaan in op onderwerpen als:
- Hoe uw klanten schade kunnen melden via een eigen app;
- Hoe u schade direct en snel kan afhandelen;
- Hoe uw klanten informeert over het voorkomen van schade;
- En hoe u communiceert met uw klanten via een centrale digitale plek.
Kortom, we vertellen over onze oplossing en hoe u daarmee het beste schademeldingen en informatie daarover organiseert voor u en uw klanten.
We hopen u te zien op ons webinar.
Let op! Kan u niet op de desbetreffende tijd? Meld uzelf dan toch aan, u ontvangt later een link om het webinar terug te kijken.