Met deze vier partijen hebben wij een koppeling

In de tijd van nu, vooral tijdens de coronaperiode, gaat veel digitaal. Als assurantie- of hypotheekkantoor kan u niet achterblijven. Een app voor klantcommunicatie heeft daarom veel toegevoegde waarde voor een kantoor. Om onze apps nog meer waarde te geven, koppelen wij met vier backoffice-systemen: DIAS, Faster Forward Elements, ANVA en CCS. Veel kantoren maken gebruik van een van deze koppelingen. Staat uw systeem er niet tussen? Dan kunt u deze aan ons doorgeven.

Altijd en overal inzicht in de persoonlijke klantmap

Door uw backoffice-systeem te koppelen aan een eigen app van Assurantie Apps geeft u uw klanten 24/7 en overal toegang tot hun persoonlijke klantmap. Zij zien direct hun NAW-gegevens, polisinformatie, groene kaart en andere documenten. Dit alles achter een persoonlijke inlog, AVG-proof dus.

Verlaag de werkdruk en vergroot uw dienstverlening

Door de persoonlijke klantmap 24/7 en overal inzichtelijk te maken voor uw klanten bespaart u uzelf veel vragen. Klanten kunnen namelijk alles eenvoudig ophalen via de app. Naast inzicht in hun persoonlijke klantmap geven zij ook eenvoudig schade door via een formulier of leveren zij een document aan met de documentenscanner.

Kortom een app bespaart u veel vragen, waardoor u meer tijd overhoud voor andere belangrijke zaken. Daarnaast verwachten uw (met name jongere) klanten voortaan een online dienstverlening. Hiermee bent u klaar voor de toekomst en gaat u digitaal 2022 in. Meer lezen over hoe u 2022 volledig digitaal én modern ingaat? Lees dan ons blogartikel: Begin 2022 volledig digitaal en modern.