Verbeteren van uw servicegraad

Om de servicegraad van uw diensten hoog te houden en te blijven verbeteren is het belangrijk om in te spelen op de wensen en behoeften van de klant. Met het stijgen van het smartphonegebruik boven alle andere digitale apparaten is dit een van de belangrijkste algemene behoeften die de consument momenteel heeft.

Verzekeren is maatwerk, want risico’s verschillen en iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om. Het advies van een onafhankelijke, deskundige en vooral ook betrouwbare adviseur is voor de consument dan ook een slimme zet. Een grote meerwaarde voor een assurantiekantoor is om een zorgeloze en snelle schadeafwikkeling aan te bieden. In dit digitale tijdperk kan het voor de consument niet snel genoeg gaan. Verlos de consument dan ook van alle rompslomp door een gemakkelijk platform te bieden voor advies en schademelding.

Digitale tijdperk

Sinds enkele jaren is het gebruik van de smartphone boven het gebruik van de desktop, tablet en laptop gestegen. Zo blijkt uit cijfers dat de gemiddelde Nederlander dan ook bijna altijd zijn of haar smartphone bij de hand heeft. Als verzekeringsadviseur is het belangrijk om met de tijd mee te gaan en dus ook hier op in te spelen. Met een app van Assurantie Apps kunt u een groot deel van uw diensten digitaal aanbieden in één overzicht. De klant kan op deze manier snel polisvoorwaarden inzien, hypotheek informatie raadplegen en eventuele schade naar u communiceren.